måndag 8 augusti 2011

En kväll extra

Japp, vi fick en kväll extra tillsammans. För Conny var tvungen att gå till kiropraktorn imorse. Och så ska han dit på Måndag igen , så kanske blir han hemma även nästa måndag kväll.
Det är väldigt trevligt. Sällskap. jag har egentligen inte så mycket emot att vara för mig själv, spec inte nu när jag har Rufus. Men den senaste tiden har jag saknat Conny så mycket när han är borta, så då känns det skönt att få ha honom hemma lite extra ibland.

Jag mår mycket bättre. På dagarna iaf.
Jag är pigg och glad och har inga problem att äta. Kvällen kommer och jag känner mig fortfarande pigg. Tills klockan närmar sig 18... Då kommer gäspningarna. Jag hamnar lätt i soffläge. Och när man sen ska laga mat... ja, då är det inte det mysigaste som finns.
Men det går. Och nu är det dags för sömn igen. Härligt!
Haha, lite knäppt kanske. men jag längtar ju fram så mycket!

Jag delar alltid upp saker, för att det inte ska kännas så långt.
Nu är det sista veckan som jag har såär härliga arbetstider (9-16) from nästa vecka är det 8-17 som gäller igen. Inte toppen kul.
På lördag är det troligtvis födelsedags fika hos Connys syster.
Sen är det inte så mycket roligt förrän i September. Då kommer Conny köra cross tävlingar typ 3 av helgerna. Plus att både mamma och svärmor fyller år.
Och sen! Ultraljud!!! 21 September är det äntligen dags!
Även i Oktober blir det en eller två crosstävlingar och så ska jag på Britney konsert. Mobba mig om du vill, men jag står för att jag alltid älskat hennes musik! Haha.
Sen kommer ju November och inledas med återbesök hos BM. Sen är det inte så mycket mer.
Men sen kommer ju December som alltid går tok fort!
Januari blir nog lite som November, men nog lite annorlunda eftersom det då är så nära!
Och sen är det Februari!
Ja du ser. Det är ju typ ingen tid alls kvar! ;)

1 kommentar:

  1. Mysigt att få rå om varandra en extra dag!
    Du, det kommer bli toppenbra att få barn i februari - jag har provat och det är perfekt. Kram! :)

    Busan

    SvaraRadera