torsdag 18 augusti 2011

Min första magbild!

Den kanske inte ser så stor ut på den här bilden. Men den är där! =)
And I love it!

Om en liten stund kommer Conny hem. Och han ska inte åka igen på Måndag!!! Jag är så glad. Fast det känns fortfarande lite overkligt, haha.
Men nu har han fått jobb på hemmaplan i ett par månader framöver, så förhoppningsvis ska det gå bra och han trivas. Jag hoppas han blir kvar hemma vääääääääääääldigt länge!

Med alla kollegor på sin plats på jobbet kan jag äntligen syssla med mina egna arbetsuppgifter. Skönt! Och roligt!

Och ikväll... Har jag äntligen städat!
Disken är ren, golven är både dammsugna och skurade. Duschen är skurad och jag har dammat vardagsrummet. Känner mig så otroligt nöjd! Och glad.

Och såklart har Rufus fått sina prommenader enligt plan.

Livet leker! =)

2 kommentarer:

  1. Fin liten plutmage :) förstår att du gillar den.
    -Ninis-

    SvaraRadera
  2. åh, vad fin magen börjar bli! måste också ta en riktig förstabild snart, men behöver hjälp då det inte blir nå bra när jag tar själv! :P hoppas allt är bra.. ha en bra helg... /thedreamer från AFF :)

    SvaraRadera