söndag 7 augusti 2011

Fina ni!

Tack fina Ni för era kommentarer!
Både här och på AFF såklart. =)

Ang min oro så får vi se hur jag gör. Jag vill inte nojja, och oroa mig. Och mestadels går det bra.
Så jag ska försöka att bara ta det lugnt och njuta. Det gör jag ca 95% av tiden.
Får se hur jag känner i veckan. Kommer oron tillbaka så kanske jag ringer. Men just nu känner jag mig lugn. Det är ju det här med kontroll. Man vet ju lixom inte hur det står till därinne!

Oro är en mycket tråkig sak. Det lixom gnager.
I allmänhet försöker jag att inte oroa mig för graviditeten, förlossning och föräldraskapet. Försöker tänka att det löser sig! Man får ta det som det kommer så kommer allt bli bra. Och jag har ju massa fina människor omkring mig när jag behöver råd, stöd eller hjälp. =)

Just för förlossningen är jag inte så orolig. Det känns så mycket utanför min kontroll. Så där skulle jag nog kalla känslan snarare............. LIVRÄDD! =D
Men det återkommer jag om vid ett senare tillfälle. ;)

2 kommentarer:

  1. Visst löser sig det mesta med tiden - det måste det ju göra. Och onödigt att oroa sig i onödan.
    Men du...
    ... inget är galet med liten i magen. Ni kommer få en alldeles perfekt liten bebbe :)
    -Ninis-

    SvaraRadera
  2. Jag vet precis hur det är. Jag går oxå och kommer på en massa saker att oroa sig över. jag plussade oxå den 10:e juni och är beräknad till den 16:e februari och bor i Enköping.

    SvaraRadera