fredag 19 augusti 2011

Fredag kväll...

Så skönt. Fredagskvällar är så härliga. Iaf när man har ledig helg.

Imorgon ska jag och mamma åka på en liten shopping tur. Eller jag hoppas att det blir shopping iaf. jag måste titta på mammakläder. =D
Byxor i första hand, hoppas hitta två par sen kan jag nog behöva lite tröjor också. Mina är lite... korta. Och tajta. Men det är glipan som blir som är värst. eftersom det är bra matrial så spänner dem ju inte. Men som sagt, det ser ju inte jätte snyggt ut!
Tyvärr har jag en förmåga att inte hitta nåt när jag är inställd på att handla. Men när jag bara åker med som sällskap kan jag komma hem med flera påsar. Men den här gången har jag ju ett konkret behov, så förhoppningsvis hittar jag lite. Borde väl vara fyllt med höstnyheter nu??

1 kommentar:

  1. Indiskan har bra långa linnen och då kan man lätt ha sin vanliga tröja över.
    Byxor rekomenderar jag H&M. Vilken storlek har du? Jag har flera som jag har vuxit ur och som du kan få köpa billigt. Fast du är nog rätt mycket mindre än mig.
    -Ninis-

    SvaraRadera