tisdag 24 januari 2012

Dator dator dator

Ja, jag är ju dårå en teoretiker. Vilket på 2000-talet verkar betyda att man spenderar största delen av sin tid framför en dator.
Efter en hel arbetsdag framför skärmen har jag nu ägnat några minuter till ideellt arbete - framför datorn!
Bygdegårds föreningens verksamhetsberättesle skulle skrivas och nu är det gjort! I dagarna ska vi skicka ut inbjudningar till  årsmötet, som jag troligen kommer missa. Mötet är den 24/2 och då räknar jag med att ligga hemma och mysa med min söta bebis!
Inget som egentligen hindrar mig från att åka på mötet kanske, men dem brukar inte vara så super givande, så vi får se hur vi mår. Men jag räknar inte med att delta i alla fall.

Nu ska jag skaffa en mailadress till gården och skriva ihop en instruktion till valberedningen.
Skulle bra gärna vilja sova istället dock!
Nu sa Conny att maten var klar också....

1 kommentar:

  1. Bara 20 dagar kvar!! Hur känns det? Börjar du känna dig redo?
    Kram

    SvaraRadera