torsdag 5 januari 2012

Så var det lång helg igen! =)

Har jour även denna helg, men jag hoppas att det ska gå bra!
Satt kvar på jobbet till närmare 17 fast jag kunde gått redan 15 - det känns bra! Att jag inte springer hem så fort jag får chansen. Kändes trevligt att sitta kvar och göra lite annat. Det hade kunnat vänta till måndag, men nu är det gjort.
Vi har nu anställt en ersättare. Men det skrev jag nog föresten igår? Det innebär ju att jag kommer att vara helt mammaledig. Och det innebär troligen också att jag kommer att gå hem tidigare än jag trott. För han som ska ha mitt skrivbord börjar den 1 Feb och jag har ju inte BF förrän 14e. Så då blir det troligen lite tid hemma för att ladda på med sömn osv. Inte helt fel!
Jag har ju semester kvar att ta ut, så det är ingen panik med lönen som tur är.

Min mage är väldigt hård. Väldigt ofta. Det gör inte ont så det är ju inget "konstigt". Men den är hård ofta. Jag tror eller iaf trodde att det var sammandragningar när den blir så, men nu tycker jag att det är oftare, i alla fall igår och idag. Men kanske har jag bara haft mycket sammandragningar. Det är ju möjligt!

1 kommentar:

  1. Sanna / thedreamer5 januari 2012 kl. 21:58

    Min mage är också tokhård ibland och registrerades som värkar på Ctg! Så nu tar jag brikanyltabletter vid behov. Men hur ska man veta, jag har ju aldrig vart på smällen förut! :)

    SvaraRadera