tisdag 17 januari 2012

Ice ice baby

Helgen kom och gick och precis som jag anat tog jag det väldigt lugnt! Är fortfarande, eller igen kanske man ska säga, trött. Sov riktigt illa i natt och har känt mig mosig hela dan. Känner att jag inte är 100% på jobbet men jag gör så gott jag orkar... Hade det inte varit bestämt att jag ska gå hem om ca 2 veckor hade jag bett om att få gå ner i tid nu. Men med så lite tid kvar så känns det onödigt. Suck it up lixom!

I lördags gjorde vi lite effektiv shopping. Conny släppte mig på IKEA så jag fick titta och handla i lugn och ro medans han åkte och hämtade vår nya diskmaskin. Äntligen slipper jag extra diska allt jag ska använda pga diskmedels rester! Och fin är den med - borstat stål. Återkommer med bild vid ett senare tillfälle.
Jag i mitt ställe köpte spjälsängen som nu äntligen återkommit i lager. Den står nu i sin kartong i Connys kontor / lilla rummet / blivande bebis rummet. Känns lite onödigt att montera den redan. Men om ca 2-3 veckor ska vi nog göra det. Men den kommer stå i vårt rum den första tiden, troligtvis flera månader. Sen får *Liten sitt eget rum.
Och så köpte jag gardin tyg. Men shit vilken tid det tar att sy! Är ju bara raksöm på massa sidor och ändå är jag fortfarande inte klar...
Hoppas hinna med en del nu ikväll. För på lördag ska jag ha tjejmiddag här - och då måste dem va uppe!

Igår var jag och Sara på invigning - av en Ice bar. Lite häftigt! Inte tok häftigt, men fint och roligt! Trevligt med lite mingel!
Och absolut häftigt att se vad fina saker de kan göra. Bilderna är tagna med mobilen och det var lite skumt ljus, så dem är inte toppen bra, men man ser ju vad de föreställer i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar