söndag 18 mars 2012

Ögongodis

Vi jobbar på med våra rutiner!
Det går bättre, men jag vågar inte vara för glad än, det kanske bara varit någr bra dagar... Men det känns väldigt mycket bättre!
Idag är lillprinsen fyra veckor och i torsdags fick jag första riktiga leendet! Behöver jag säga att det var det sötaste jag sett???

Här provar Kian sitt nya babygym som mamma fyndade på blocket.

Nybadad efter att ha kissat ner sitt ansikte på skötbordet........

Sover i vagnen med snygga mössan med pappas logga på!

3 kommentarer:

  1. Hej Frida! Vilket fint gym er sötnos har! Kul med första leendet också :) det väntar vi fortfarande på. Skönt att läsa att du nu kan gå ut på promenader, hoppas allt annat är bra med dig också. Ha det bra! Kram

    SvaraRadera
  2. Oj oj har det redan gått 4 veckor? Och vilka fina bilder på sötnosen!

    SvaraRadera
  3. Åh, Frida han är ju helt underbar! Och så fint du har gjort här i bloggen! Skrattade lite när jag såg babygymmet - vi har ett exakt likadant. Sonen älskade det och blev särskilt god vän med det rosagula lejonet som han kunde ligga och prata med hur länge som helst. Hoppas att lillasyster eller lillebror också gillar det. Njut och må så gott! Längtar...

    Kram
    Busan

    SvaraRadera