tisdag 6 mars 2012

Vilken dag!!!

Jag känner mig så levande!
Förmiddagen rullade på ganska som vanligt, men kändes lite bättre, flyt så att säga. Sen bar det iväg till Bålsta. Först upp på Lindex och köpte nya amningsBHar och hittade även en fin sporttopp! Jätte fin färg, hoppas att det ska inspirera mig till träninng sen när det väl är dags!

Sen var det BVC besök. Upp..... 290gram! På en vecka. Mamma är SÅ stolt! Det visar ju att han äter bra och att jag kan försöka styra upp det här med matning och sovning lite. Med tiden.








Efter BVC tog jag min fina son i bilen och åkte till Willys för lite shopping. Min första trip i verkligheten sen förlossningen. Det gick jätte bra och kändes fantastiskt att vara normal.









När vi kom hem plockade vi upp Conny och Rufus och åkte ner till Åby för en prommenad. Vädret var strålande! Vindstilla i Åby tror jag knappt jag nånsin upplevt tidigare. Och solen strålade jätte fint. Och jag orkade gå en lagom lång bit. Jag tror nog att jag snart kommer att kunna gå ner till Åby!
Innan vi åkte hem var jag ner till hagen och gosade lite med finingarna. Är väldigt sugen på att ta in och borsta min ädla springare nån dag snart...

Nu ikväll har jag matat Kian och Conny lagat mat, sen har Kian suttit i våra knän och varit vaken och nöjd. Fantastiskt! Han är så fin!
Nu är det snart sängdags. Och jag hoppas att vi ska kunna sova bra och avsluta dagen, eller snarare påbörja morgondagen, med samma fina känsla som jag haft under dagen.

2 kommentarer:

  1. Han är så fin!! Vilken mysig dag! Tänk att du har ett helt år med sådana mysiga lediga dagar framför dig! Lyx!

    SvaraRadera
  2. Oj så mycket hår han har! Fiiint! :) Lily har också en del hår :) de e så sött när dom är så mini :)

    Stor kram
    Längtan

    SvaraRadera