torsdag 21 februari 2013

Dags att sova

Shit, det känns som att klockan är närmare midnatt! Så tyst och lugnt här och kvällen spenderad framför datorn.

Nu är träningen i alla fall avklarad! Blev samma som igår. Kände av lite träningsvärk i benen - nice!

Har även läst igenom dec+nov 2011 inläggen. Två kvällar till så har jag nog kollat hela bloggen. Zzzzzzzzzzz. Inte hittat nåt jag velat cencurera än iaf...

Jag har introducerat babblarna för Kian föresten. Jag ville hitta nåt han kan gilla skarpt som man kan trollbinda honom med på planet om han blir för vild.... Visade första gången igår och idag när han hörde musiken kom han direkt för att kolla. Man undrar ju va det är för cool förtrollning de har inbakad!

1 kommentar:

  1. Jag känner mig lite som Doddo ser ut.... Vissa dagar som Dadda.... What is this?! Jag måste googla....

    SvaraRadera