torsdag 21 februari 2013

Läser

Jag har nu läst/ögnat igenom hela 2012s inlägg. Oj va mycket man skriver! Och då är jag ändå inte 100% aktiv här inne.
Pratade om bloggen idag och jag känner att den snart kommer att vara i offentligheten eller hur man ska säga.. Det har ju varit på väg länge... Så jag vill läsa igenom och kolla så det inte finns nåt jag vill behålla för mig själv. Eller för oss själva, för ni har ju redan läst det. ;)

I övrigt har dagen bjudit på arbete och umgänge med vänner. Super trevligt! Imorgon blir det jobb och sen årsmöte på kvällen. Så jag skulle behöva träna lite nu... Knner mig super pepp - inte!
Lite kul när jag läste gamla inlägg nu att det är sällan jag skrivit om att träningen gått och känts bra. Vilket är konstigt för så känner jag oftast. Men de gånger jag skrivit är det att jag inte hunnit eller orkat. Konstigt!
Shit va trött jag är... Conny har redan sovit sen halv åtta med Kian. Så lite övningar och sen ansluta mig till dem låter som en bra plan.
Jag tänker mig nog att en repeat av gårdagens träning känns lockande....

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. A nej, inget sånt! Bara att fler folk i mmin närhet kommer veta att den finns. =)

      Radera