lördag 9 februari 2013

Komplimanger

Jag har fått komplimanger den här veckan.
Det känns ovant... Jag vet inte riktigt hur man ska svara på det?? Men jag har sett på typ tv eller film eller nåt? Att ett "Tack" är passande. Så det har jag försökt med. Men det känndes konstigt. Mest ville jag liksom skämta bort det.
En komplimang var dock av Conny som sa att min träning gett resultat; att min rumpa är mindre och fastare. Det var ju super kul att höra!!! För jag har inte tränat jätte seriöst. Men jag har gjort mina tre dagar per vecka minst. Det får bli imorgon igen. För ikväll har jag ingen lust, plus att jag är lite hostig/ont i halsen. Hoppas det känns bättre i morgon.

Nu är mitt honungste slut. Så nu ska jag nog krypa till kojs. Fårgan är om jag ska glutta på Mumien som går på kanal 6 eller om jag ska läsa lite ur boken jag håller på med. Har läst och läst och läst..... väldigt lite! sen jag lånade boken i början av December. Och den är inte ens tjock. Men tråkigt skriven.... Lite som att läsa ett reportage i en tidning på över hundra sidor..... Men jag måste läsa ut den så jag kan lämna tillbaka den. Sen har jag 50 nyanser böckerna att hugga tag i. Och om jag ska tro mina med människor så är den betydligt intressantare!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar