tisdag 26 februari 2013

Helgen

Ja, i lördags fyllde jag alltså år. Jag fick lite sovmorgon, till åtta, då Conny trodde att hon var nio och kom in med frukost på sängen. Men det gjorde inte så mycket, det var i alla fall två timmar extra!
Vid fyratiden sen åkte vi och lämnade Kian hos mamma och pappa där han skulle sova medans vi åkte in till stan för att se Betnér och två till komiker.
Det var jätte mysigt och vi avslutade kvällen på Max på vägen hem. Vi skulle ha ätit middag före, men vi gick istället och tog en drink på Magic Bar. Det ligger precis bredvid Maximteatern och var jätte mysigt och fint! Gick en trollkarl och gjorde lite konster för oss när vi satt där, sen skulle de ha en större show kl 19. Så dit ska vi nog åka nån gång, och se själva showen.

Väl hemma trodde jag att det skulle kännas konstigt att inte ha Kian där, eftersom det var min första natt ifrån honom. Men det gick riktigt bra. Jag somnade fort och sov gott.
På söndagen passade vi på att städa av innan vi hämtade Lilleman för på eftermiddagen kom det fika gäster igen, denna gång för att fira mig.
Och jag måste säga att min lilla önskelista gav utdelning! Här är mina fina presenter:




Allt jag ville ha! Lyx!
Vet inet riktigt hur Conny tänkte med klockan dock. Väldigt dyr, speciellt eftersom jag gav honom en "Herman Hedning bok".... Till mitt försvar satt jag instängd i huset och fick ställa in en tripp till Sthlm och en till eskilstuna den veckan han fyllde eftersom Kian var sjuk. Men ändå.

Lyckades få till bilder till inbjudningskorten och Sara lyckades få iväg beställningen. Bara hoppas allt funkar som det ska denna gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar