fredag 15 februari 2013

Fredagsmys

Nyduschad och nerkrupen med min lilla feberprins i sängen framför gladiatorerna. Sämre kan man ha det!
Visserligen hade jag såklart föredragit om lilleman var frisk och kunde sova i sin säng. Men nu är det inte så, så då gör vi det bästa av situationen.

Det blir ingen träning den här veckan - fan! Men jag vill inte riskera att sjukna om innan jag ens blivit frisk, så jag får avvakta.
Ska däremot inte äta mer godis på några dagar. Har varit lite mycket choklad nu och det känns inge bra.

Imorgon blir det styrelsemöte. Ska bli intressant. Annorlunda tror jag...

Bakningen förresten.... ja, kakan blev väl okej. Men fyllning/decor testerna smakade inte gott. Så vi får se hur vi ska göra.... vill inte ha marzipan. Sugerpaste har jag fått höra smakar jätte sött? Och havregrädden va inte god... så utsidan är faktiskt svårast. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar