lördag 2 februari 2013

Lördag.

Idag har jag fyllt på matförrådet. Det blev en fisk med potatis och en pasta med köttfärssås. Och grönsaker såklart. Vi blandar köptas burkar och hemlagat. Känns topp!
Men det är väldigt roligt när vi alla äter samma, tyvärr blir det inte jätte ofta än. Men jag gillar när han plockar själv, och det gör han med! Sötnöten.
 
Oj. Va... förvånad jag blev nu! Yohio. Cool kille. Som hämtad ur en Manga serie. =)
Låten verkar inte dålig heller.
Gadd tyckte jag inte heller var dålig.
Får se när kvällen är över vad jag tycker allt som allt.

Nu har vi bestämt att jag ska jobba Måndag, Tisdag och Torsdag 9-13. Sen kommer det att trappas upp mer och mer under våren för att under Maj-Juni troligen bli heltid.
Lyxigt värre så kommer Kian att kunna vara hos mamma nu i vår. Vi fixar och kombinerar så att det funkar. När hon ska iväg och köra går jag hem och vid behov kommer jag tillbaka när hon kört klart.
Det känns bra. Väldigt skönt att vi kommer trappa upp så det blir långsam avvänjning. För mig alltså, från Kian. Jag saknar honom ju när jag är borta. Mes-mamma!

En annan sak om Melodifestivalen (oj, hon Anna verkar..... mjuk, läs:flummig) men det jag skulle skriva, Danny läser vääääldigt mycket i sina kort. Typ muntlig redovisning i fyran. Haha. Förstår såklart att han är nervös. Hoppas han vågar släppa korten lite mer nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar