måndag 11 februari 2013

Några klargörande

Tom Selleck är en stilig man.
Han borde varit med på min lista jag gjorde för några veckor sen. Avsnitten av vänner som går på femman just nu är då han är med och spelar pojkvän till Monica. Mycket nice.

Gordon Ramsey är fanastisk.
På många sätt. Lättare att tycka om honom nu när han är med min flera serier så han inte alltid är arg. Men jag gillade honom redan från början.

Sheldon i "The big bang theory" är tidernas bästa karaktär.
Helt underbar! På alla sätt.

Bästa serien: Criminal minds.
Och jag måste säga att Arrow som börjat på femman är stark kandidat till andra platsen.
Annars gillar jag fortfarande Förhäxad. Jag har hela serien på dvd och den går då och då. Sen är ju Sex and the city bra såklart. Men filmerna är bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar