måndag 18 mars 2013

Nu har jag "crossat"

Det var jobbigt! Jag är mycket nöjd med mitt köp!!!
Jag är i så jukt dålig form konditionsmässigt så det är ju rent pinsamt. Idag blev det en halvtimme och jag kom 7,7km. Och jag svettades. Känns bra! Detta kommer definitivt ge resultat. För sämre kondis kan jag ju inte få.

Idag har jag varit hemma med Kian. Han hade lite feber igår kväll och imorse. Så vi höll oss hemma och inne. Snoret rinner konstant men han har varit glad. Att vabba med en ettåring med låg feber är helt annorlunda än att vabba med en 9-månaders med hög feber. Han har lekt. Och vi har städat skafferiet. Bara varit. Myst lite. Lekt tillsammans och tittat på Alfons. Nu när han skulle sova hade han bara 37,9, så vi får se hur det är imorgon.

Mitt humör har äntligen lättat och jag hoppas få stanna på den här normala nivån.
Mitt hus kommer inte att vara tomt när vi är borta, en vän kommer att bo här. Och Rufus ska till "farmor". Jag har köpt resväsor (har jag redan skrivit det kanske?) och känner att jag har rätt bra koll på vad som ska packas. Nåt råd om saker jag inte får glömma?
Känner mig faktiskt inte särskilt orolig för packningen. Jut nu iaf. Bara jag får med mig mat och salvor till Kian, resten kan man ju alltid lösa på plats. Det jag är nervös för är flygresan, som sagt. Men det är ju inte för vår eller Kians skull. Utan det är ju för alla andra. Att jag är orolig att alla andra ska störa sig på min söta pojke. Men det löser sig. Han får helt enkelt se till att charma alla så ingen kan bli irriterad!


Som vanligt när man städar i skafferiet hittar man en del dubbletter. Och gamla grejer...
Kian blev glad när han fick tillgång till potatissäcken. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar