onsdag 20 mars 2013

Ovant

Ikväll blev det godis igen. Eller. Blir. Är. Fullt igång med tuggandet här. Choklad och chips. Väldigt lite chips iofs.
Jag har aldrig i hela mitt liv ätit så här mycket godis. Suget har hållit i sig i flera veckor. Och jag har faktiskt ingen lust att stå emot! Jag har hittills räknat med att det ska lägga sig, som det brukar. Och gör det inte det så får jag väl helt enkelt ta tag i det. Men jag ger det lite mer tid först.... för det är gott!

Hade tänkt köra på crosstrainern ikväll igen. Men jag vet inte. Tror jag hoppar det.
Idag hade vi möte på jobbet. Det gick bra och jag tyckte att det kändes bra. Ska bli roligt att se hur framtiden blir. Jag känner mig faktiskt lugn och förväntansfull. En skön känsla med tanke på de senaste månadernas kalabalik!
Lilleman har varit feberfri hela dagen (peppar peppar) så imorgon kan vi gå ut en stund. Hade tänkt göra det idag men det var så kallt! Tror att det blir lite jobb också för mig på fm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar