lördag 2 mars 2013

Så jävla irriterad, men nu är jag lugn

Vi har just varit hos svärmor på middag och fika. Hon har löss.
Det visste vi och hon har haft de i sex veckor utan att hennes son som bor där fått några. Och hon jobbar. Så bara vi inte har närkontakt är det lugnt.

Men vet ni vad min smarta man gör?
Han går undan för att se om kian kan somna och lägger sig.... i sin mammas sovrum!
Inte i hennes säng, men den andra sängen som står i hennes sovrum som jag antar har haft ett antal klädplagg på sig. Och kanske att hon ligger där och läser eller nåt, vad vet jag.
Och sen när kian sover så har han inte tänkt ut vart han ska lägga honom så då föreslår han att vi ska åka hem. Så då var det ju helt onödigt att lägga honom överhuvudtaget.
Suck!!!!
Väl hemma blev det dusch för oss alla tre. Hjälper ju inte men det kändes bra i alla fall. Så nu har vi tre veckor med nojig Frida i väntan på att se om vi blivit smittade.
Jävla pucko rent ut sagt!
Och när jag frågade hur dum man får bli och hur han tänkte så svarar han att han inte tänkte på att det fanns löss i huset. Ööööööö???!?!!!!!!
Kanske är dags att börja använda hjärnan lite. (Vi pratade nämligen om lössen så sent som igår)

Men som sagt. Nu är jag lugn. Hjälper ju liksom inte att härja eller noja. Bara vänta och hoppas på det bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar