måndag 11 mars 2013

Tjohoo!!!!

Idag fick jag börja bli inblanad i bokförngen på jobbet! My dream!!!!
Så jävla kul rent ut sagt! I ett första steg ska jag bara sortera alla papper i rätt ordning, sen kommer jag att sätta verofikationsnummer. Och sen kommer jag få kontera tids nog. Me love!!!!!
Jag förstår, att för er normala, så låter inte "sortera papper" särskillt roligt. Men jag tycker sånt är så himla kul. Papper papper papper!

När vi åkte hem somnade Kian i vanlig ordning i bilen och fick sova vidare hemma medans jag passade på att städa toaletten. Ni vet, det mumsiga arbetet med att rensa avlopp. Städa ur skåp och lådor. Känns skönt och fräscht att ha det gjort.

Sen lagade vi (jag och Kian) mat och bitterfittan i mig kom fram mer och mer. Orkar inte skriva om det. Gamla vanliga. Jag är bitter och tycker jag själv r så j'vla bra och Conny är (i mina ögon) lat och hopplös. Haha, inte ett dugg självgod eller så. Jag gör ju aldrig fel! Bara han....

Nu har jag städat av köket, gogglat på leksaker till lilleman och suktat mig själv med fina saker från IKEA. Jag funderar på att åka och handla.... Pimpa mitt kök lite. Eller, skåpen snarare. Lite snyggare tallrikar tex. Får se hur det blir.
Leksakerna jag letar efter är i första hand till resan. Små leksaker Kian kan leka med på planet. Är verkligen lite orolig för hur det ska gå. Min underbara unge. Sötast och goast i stan. Men tänk om han är helt tok bråkig??? Eller skriker som en gris.... Ursch. Men det går nog bra. Det måste det göra! Vi trollar......

 "Not all day every dag, but every day"

1 kommentar:

  1. Ni är ju så många, och de andra bara älskar att vara med Kian och att hjälpa dig med honom. Det kommer gå galant tjejen! 6 timmars restid vs. hur många vuxna ni är. Oroa dig inte <3 <3 massa kramar Lina

    SvaraRadera