tisdag 19 mars 2013

En helt vanlig onsdag

Ingen av oss var direkt hungrig och ingen hade lust att laga nåt. Så det blev räkor. Med kokt ägg och lite så hade vi plötsligt äggmackor. Riktig vardagslyx!
Och nu sitter jag här med en ansiktsmask?! Choklad. Inte nåt jag brukar göra men jag fick den i present nån gång och hittade den när jag städade badrummet och sminklådan härom veckan. Ännu mera vardags lyx. Så plaff plaff på med den bah!
Sen krypa till kojs och hoppas att denna natt blir bättre än den förra. Kian-söt är förkyld med feber så i natt kämpade vi över en timme med att få honom att somna om efter hostandet.
Imorgon ska han få vara med sin pappa (vilket han även var idag på förmiddagen) eftersom jag ska på jobbmöte imorgon. Det ska bli intressant. Jag hoppas att det går bra, eller, bra tror jag det går. Men att det känns givande och att alla känns på positiva. Och om inte, att vi kan få dem att känna så innan vi är färdiga.
Jag "crossade" lite idag också. Testade ett program med olika intensitet i 15 minuter. Topp!
Dags att tvätta ansiktet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar