lördag 16 mars 2013

Före och efter

Ja, och det här mina vänner är varför man behöver åka till ett gym och kötta för att bygga.
10 veckors träning hemma ger inte mycket till resultat. Conny och jag synade bilderna och kanske att det är en liten liten skillnad. Men den är marginell i så fall.
Men som sagt så handlade den här utmaningen inte om att bygga utan om självdiciplin och att må bra. För jag har mått bra och sluppit ont i ryggen.
Och så har jag ju faktiskt äntligen kunnat göra några RIKTIGA armhävningar på tå. Plus att jag kan göra utfall utan att få ont i knäna.
Så jag är absolut nöjd! Men, jag behöver gymma för att komma längre.

Bilderna med julpynt i bakgrunden är alltså före. Tagna vecka ett.

1 kommentar:

  1. Jag tycker man ser skillnad! Dels över höfterna och även på låren! Men jag gillar dom första bilderna bäst - där är konturerna mjukare. Jag gillar inte kanter...

    SvaraRadera