tisdag 18 oktober 2011

Blogga ifatt

Min man är lätt att älska. Speciellt just nu när han sitter i duschen och skurar och gör fint. =D
Tog ett kort på det hela men fick inte lägga ut det på bloggen... Hehe. Luktar klorin i hela huset, och det känns väldigt skönt att slippa stå där på alla fyra i värsta ångorna.
Jag bloggar och äter Dumlekola istället!

 Nu när jag googlade efter en bild på dumlekola så kom denna bild upp:

Det såg inte heller äckligt ut........

Hmm, ja, vi skyller på att jag är gravid.... och så diskuterar vi inte saken vidare. okej??

Idag var jag hos kiropraktorn. Igen. Jag är där ganska ofta. Lite för ofta enligt min egen smak. Men det är inte mycket att göra. I min utopi av mammaledighet ska jag ju såklart träna upp mig sen, efter graviditeten och komma i bättre form och få starkare rygg, och då kommer jag inte behöva gå dit lika ofta. Bra va?!
Nej, jag sneglar inte upp på bilderna ovan medans jag skriver........ varför säger du så??? vart var jag? Ja just det - träning!
Tyvärr så känns inte ryggen helt hundra just nu heller. Det brukar dengöra efter att han rätat ut mig. Men han ville att jag skulle komma tillbaka om 3 veckor igen. Så får se vart detta slutar.

Jag har en hel massa inlägg ligger på lur i mitt huvud, men som aldrig blir skrivna. Många av dem är kopplade till bilder som jag har i min mobil. Men jag har ingen sladd så jag kan få över dem till datorn. Så det jag måste göra är att bluetootha dem till min andra mobil, för att sen ta dem därifrån till datorn. Inte jätte jobbigt eller svårt. Men det tar en stund, och det verkar aldrig bli av!
Det är samma sak med min nya magbild som jag tänkt lägga upp - i telefonen.
Lånade systerns "vanliga" kamera när vi var på konserten. och för att få över bilderna? Pluppa in kamerans minnes kort i datorn och shoop! Så var det klart! Så nu vill jag köpa en kamera! Vi har ju den stora dyra fina som jag gav Conny i julklapp förra året och den är jätte bra! Men ingenting man släpar med sig jämt. Så jag tror jag ska se över om det inte finns nån billig man kan köpa, som "resekamera" eller "i-farten-kamera".

nu ska vi se om jag kan få ordning på lite bilder och bjuda på!
Tar en dumlekola till så länge.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar