söndag 16 oktober 2011

Konsert ikväll

Japp, ikväll ska jag på konsert. Kanske sjunker jag i mångas ögon nu, men jag ska gå på Britney!
Jag har alltid älskat hennes musik. Kan inte och behöver ju faktiskt inte förklara varför. Jag bara gör det.
När jag är ledsen så blir jag ghlad av hennes låtar. När jag tränar blir jag peppad. Inför bröllopet hade jag ipoden redo och lyssnade på henne på väg till kyrkan, och blev lugn och samlad.
Syster yster åker med (såklart!) Vi åker vid halv sex.
Ska bli intressant att se vad *Liten tycker om den höga musiken.... Ska ha på mig min vinter jacka när vi åker, för då tänkte jag att jag kan lägga den över magen om han verkar ha det jobbigt där inne.
Men jag tror inte att det ska vara någon fara. Vi har platser på läktaren.

Idag kom min annons om medryttare ut. Och en person har ringt! 35 årig kvinna som red som ung. Det ahde jag inte ens vågat drömma om! Hon kommer imorgon och ska titta och prova så får vi se vad hon tycker och hur jag känner.
Hon var mest intresserad av 2 dagar i veckan, jag hade hoppats på 3. Men att ha en vuxen vore ju topp! Hade förväntat mig att det bara skulle ringa små tjejer.
Så vi får se, vad det blir. Känns bra att vara på gång i alla fall. För veckorna går ju och även om det går bra att rida nu så vet jag ju inte hur länge det kommer funka. Plus att turerna vi tar nu är ju inte direkt långa.

1 kommentar:

  1. Kul med konsert! Hoppas att mini uppskattade det hela också! KRAM :)

    Busan

    SvaraRadera