lördag 22 oktober 2011

Solo påä obestämd tid

Jag antar att det är en sån sak man absolut inte ska skriva på en offentlig blogg?? Som att be mördare och andra bad-guys komma på besök. Iaf om man, som jag, lever i criminal minds världen. =P
Haha! Men skämt å sido. Conny ska åka till Linköpoing en sväng och han kanske kommer hem redan ikväll, eller kanske inte förrän imorgon. Han är lite mer... spontan än jag själv om vi säger så!
Men inkräkatre göre sig icke besvär - jag har fortfarande min beskyddande 45 kilos akita som inte gillar främlingar kvar här hemma. Och med största sannorlikhet kommer jag att umgås med syster yster som också är manlös för tillfället!
Nu ska jag nog ta mig till Åby. Kanske. eller så ska jag hålla mig här hemma och fixa lite.
Fixa är ett bra ord! det kan betyda "Lägga mig på soffan och titta på tv" eller "Gå med hunden och sen bläddra i kataloger och på internet efter inrednings inspiration" eller "Städa altanen och huset, skruva ihop möbler och baka!".
Inte så konkret beskrivande ord helt enkelt!
Vi får se vad dagen för med sig..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar