onsdag 19 oktober 2011

Jag har fått en AWARD!




Jag har fått den från Karin, och nu antar jag utmaningen och skickar den vidare!
Om man fått denna award så ska man göra följande:
-Länka till den man fått det av
-Fullborda de 5 meningarna
-Skicka awarden till 5 andra bloggar

1. När ingen ser eller hör mig... Pratar jag för mig själv 

2. Jag går aldrig hemifrån utan... Lypsyl

3. Min blogg heter som den gör för att... Jag började skriva den när vi kämpade för att bli gravida. Min dröm om familj kändes så svår åtkomlig, men jag längtade så!

4. Om jag vågade skulle jag... hoppa fallskärm?
Jag tycker inte att jag låter några rädslor begränsa mig...

5. Om tio år kommer jag att... Förhoppningsvis vara tvåbarns mamma. Med ett bättre ordningssinne. ;-)

Problemet för mig nu när jg vill skicka den vidare är dem flesta jag vill skicka till redan har fått den från annat håll. Så går det när man är långsam!
Men jag tar dem jag hade tänkt ändå:
Ninis   Längtan    Busan!    Sara    Waitingforlove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar