fredag 10 februari 2012

Långfredag?

Betyder det att jag får påskmat imorgon?
Imorse sålde vi (läs conny) bilen. Sen blev det en tripp till Uppsala och Barnenshus i den nya bilen.
Jag har gått två korta prommenader med Rufus, vilat i soffan, gjort klart mobien till spjälsängen. Bäddat i både vagn och spjälsäng. Varit hos mamma, umgåtts med Conny och kollat på tv.
Och klockan är bara 21???

Känns som att det får bli en film i sängen och hoppas på att jag somnar snabbt. Kanske kan vi spela lite schack? Det är faktiskt väldigt skoj!

Imorgon ska jag ta lite bilder här hemma på *Litens fina saker som nu är helt redo för hans ankomst så att ni får se.
Det enda jag har kvar att göra (förutom vanlig städning) är att packa BB-väskan.

Just nu känns alla väldigt sugna på den här bebisen. Både mamma och Conny frågar och tittar bestämt på min mage. Och jag försöker lugna dem med att det kanske är två hela veckor kvar, men den kommentaren uppskattas inte!

1 kommentar:

  1. Iiiiii! Nu står det 2 days to go på din widget här bredvid... Hur går det? Några känningar? Eller kanske har du rent av redan fått åka in till förlossningen!

    Nyfiken och väldigt förväntansfull - stort lycka till fina Frid_is, det kommer gå toppenbra!

    Kramar från Busan

    SvaraRadera