onsdag 1 februari 2012

Sista dagen del 2

Fast det blev ju inte riktigt sista. Har fortfarande saker kvar att göra. Men imorgon dyker jag upp och försvinner som jag känner för!
Ingen väckarklocka, så jag vaknar väl pigg som aldrig förr kl 7 bara för det!

Igår kändes det jätte konstigt att gå hem och tänka att det var min sista "vanliga" dag, idag kom han som tog över mitt skrivbord och jag har fixat och grejat hela dagen. Samtidigt som jag jobbat lite som vanligt med bokningar etc. Så just nu känns det jätte bra. Var extremt trött när jag åkte hem! Kändes som att jag jobbat trippel pass eller nåt.
Min avstädade plats
Matilda var så söt när hon kom upp! Jag har ju haft teckningar på min plats som de gjort och bidler på dem. Så när de kom hem från skolan så hade jag ju tagit ner allt och nya killen börjat installera sig. Så kom hon fram till mig och frågade "Varför har han tagit ner dina bilder?" med en anklagande röst. Söt-tjejen!! Så jag fick förklara att det var jag som tagit ner dem för att jag ju inte ska sitta där längre. Då var det okej tyckte hon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar