lördag 23 juni 2012

Blogg-bombning

Jaja, som jag skrivit tidigare... känns inte som jag gjort nåt idag! Så tre blogginlägg känns bara trevligt. =)

Igår var ju midsommar och vi lyckades faktiskt få till lite brännbolsspel med min familj före maten. Super kul! Vi spelade inte på blodigt allvar, räknade inte ens poäng. Men satan va roligt det var! Jag älskar lekar och spel!
Jag och Conny har pratat ända sen förra sommaren om att det vore roligt att samla lite folk och spela typ brännboll och så. Och jag är fortfarande väldigt sugen.
Brännboll, nån mer lek, tipsprommenad. Och kanske picknick ute i det gröna?
Jag tror det kan bli super skoj!

Jag tänker mig att man bjuder både barnfamiljer och folk utan barn. De som vill komma är välkomna liksom. Men jag tror att vi ska ha ett deltagar krav. Kommer man så ska man leka. Känns lite... tråkigt? Är det rätt ord? Jo, lite trist tycker jag att det är när man har lekar/tävlingar och någon vägrar vara med. Patypoopers e inge kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar