måndag 18 juni 2012

Tack för visat intresse!

Jag ser att ni är några få som hängivet tittar in fortfarande. Trevligt!
Jag har inte skrivit så mycket nu, egentligen sen Kian kom. Men det blir liksom inte av riktigt.
Och så tycker jag att det är lite lite tråkgt att det så sällan kommer kommentarer. Förlåt! Jag menar inte att klaga! Är tacksam att ni i alla fall tittar in! Men lite mer kommentarer skulle vara roligt...
Jag kommenterar inte heller alltid på de bloggar jag läser. Man kommer ju inte alltid på nåt bra att skriva. Och ibland känns det som att man inte har tid.
Det tråkiga är att nu har jag skrivit det, och tror att det kommer droppa in åtminstonde nån liten. Men då är det ju bara för att jag har tiggt om det. Eller så kommer det ändå ingen kokmmentar. Det vore också tråkigt... =P
Jag hoppas att det inte är bökigt att lämna kommentarer? I så fall vill jag ändra inställningarna. Ska inte vara så krånligt. Säg till i så fall!

Livet utan häst. Ja. Det känns... Tomt. Och bra.
Jag saknar att rida. Jag saknar att gå ut och vara ute. Saknar att babbla med min syster! (Hennes barn är sjuka så vi har inte kunnat träffas knappt alls på flera veckor!)
Och jag saknar såklart Nasi. Min fina pojke. Eller borde jag säga farbror?
Men det känns också lite bra. Skönt att veta att han inte mår dåligt. Jag hade nog inte insett själv hur mycket jag nojade. Jag blir inte orolig när telefonen låter på kvällen, tidigare blev jag rädd att nåt skulle vara fel. Nu är jag bara avslappnad och undrar vem som vill vad.

Nu blir det en bit paj, med vanlijsås. Eller, jag kanske borde säga som det är. Vanlijsås med lite paj. Mums!
I brist på egen bild så lånar jag lite från google.


6 kommentarer:

  1. Jag läser men är dålig på att kommentera då jag oftast läser via telefonen. Är även dålig på att uppdatera min egen blogg, tiden och orken finns inte riktigt sen jag började jobba.

    Beklagar att du inte har din fina häst kvar, måste kännas tomt.

    Pajen ser smaskig ut !

    Kram Karin/villhabarn

    SvaraRadera
  2. Haha ja - som du komenterar på MIN blogg förstår jag att du känner dig orättvist behandlad! :op

    Jag ska skaffa dig en medryttar häst som du kan komma och glida runt lite på när du behagar. Kanske rent av galoppera?! Minns du hur? Saknar dig! /Sara

    SvaraRadera
  3. Det är som du säger, man läser men kommer inte alltid på något bra att skriva.. eller så tar tiden ibland slut för man försöker hinna läsa allas bloggar innan pyret vaknar igen ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Kom på en sak.. när jag inte fått några kommentarer på ett tag brukar jag kolla in statistiken på hur många som besökt sidan, det kan muntra upp ibland :)

    SvaraRadera
  5. Är också dålig på att kommentera. Tycker det är lite krångligt och tar tid att gå igenom alla steg. Vore roligt att läsa om dig och söta Kian. Typ vad ni gör i så eller hans utveckling :)

    SvaraRadera
  6. Jag har samma problem i min blogg! Blir galen! Man ser ju att det är hur många som helst. En dag hade jag 87 läsare, men inte en enda kommentar... Man känner ju inte direkt att skrivarlusten faller på då... Men nu har jag varit duktig och lämnat en kommentar här!! Grattis till Kian som vart 4 månader i tisdags... För visst är han född 1 dag efter min Alfons?

    SvaraRadera