måndag 25 juni 2012

Kista

Ikäll blev det en shopping tur. Jag skulle bara åka med min syster som sällskap, men så frågade vi mamma och så hängde även hennes syster på. Plus såklart lilla Kian och söta Matilda. Så det blev till att ta en liten buss för att alla skulle få plats!
Och jag híttade massa fint! Jeans och linnen och en liten sommarklänning. Jätte nöjd känner jag mig! De ena paret peajns kostade bara 49:- !!! Och det andra 199:- allt annat var under 100-lappen. Så riktigt billigt lev det ocksp. Det gillar jag. Snål-Frida.
Blev en söt pyjamas och en body till Kian, inte mycket det. Men han har allt han behöver för stunden. Så 74 kläderna kan jag köpa sen när behovet börjar närma sig. Än så länge funkar både 62 och 68.

Nu har jag skrivit ut pappren från Agria. Ska sätta mig och läsa och fylla i dem. Så jag kan skicka in och avsluta försäkringen på Nasi. Och förhoppningsvis få tillbaka lite pengar på avlivningskostnaden. Har inte fått a***** ur... Men nu ska jag väl ta tag i det. Imorgon kanske.

Men nu: zzzzzzz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar