lördag 23 juni 2012

Jag tror att Kian tyckte det var lite tungt med midsommar. Han är alldeles trött nu. Har varit som vanligt på dagen men nu vill han bara sova verkar det som.
Min tanke är ju att han ka vara vaken och aktiv snart så att han kan somna vid typ 19-20 som han brukar. För då tänkte jag gå ut och måla lite mer på garaget.

Kian är så duktig. Han börjar få bättre grepp på det här med att vända runt nu. Och han sitter väldigt fint. Han behöver lite mer styrka i ryggen så att han orkar sitta rakare. Och med det kommer ju lite mer balans, men det är nära! Och precis som Natalie skrivit så blev han ju 4 månader i tisdags. Så han är inte så gammal än!

Tar det här med träningen lite lugare just nu. Var på gymmet i torsdags och det gick jätte bra. Men jag har inte så stor lust jut nu. Är nere i min start vikt i alla fall. Och tycker magen är nästan som innan, lite "deg" kvar kanske, men inte mycket! Så nu är det bara att fortsätta på samma spår. Men som sagt, jag tillåter mig själv lite vila också. Det ska vara kul att träna. Annars kommer jag tröttna helt sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar