torsdag 21 juni 2012

Wiiiii!

Det funkade! Och jag blev jätte glad, Tack för kommentarerna! ;-)
Ska kolla om det går att göra det lättare att kommentera. Men jag vet ju själv att man ändå inte kommenterar jämt. Så är det ju!

Några timmar kvar till midsommar. Och det ser ut som att vi ska till mamma och pappa. Även min bror med sambo kommer dit. Jag hoppas att Matildas koppor ska ha torkat så de kan komma också.  Vi kanske ska spela brännboll!

Min syster är nu och tittar på en ny häst. Som sällskap till hennes och för att henns dotter (ova nämnda Matilda) ska kunna rida. Men jag följde inte med den här gången. Har varit  med och tittat på två. Och det är ju trevligt och jag är intresserad. Men... ja. Den här gången avstod jag.

Nu ska jag lägga bort Kian som nyss somnat i min famn. Dags att göra i ordning Tacos för en sen middag. Skulle vilja gå ut och måla lite mer på garaget (ja tro det eller ej men det går faktiskt framåt!) men det känns som att klockan kommer hinna bli mycket innan vi ätit och så....

Å just det! Får inte glömma: Jag fick en blomma av Conny idag. =) Sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar