lördag 23 juni 2012

Eller inte....

Blev ingen målning idag. Heller. Suck!
Här om kvällen när jag gick ut och skulle börja måla så började det regna. Och idag fick jag dunder huvudvärk. Suck. Så tråkigt!
Men igår morse höll jag på i nån timme, kändes bra.
Idag har jag liksom inte gjort nånting känns det som.
Var ner till Sara med familj i några timmar och satt och pratade om umgicks, det var super trevligt! När vi kom hem somnade Kian och jag städade lite. Men sen har han i stort sett inte vaknat. Bara vakat till och varit ledsen, ätit och så somnat om. Och nu är klockan rätt mycket. Han har liksom sovit sen yp tre med två matpauser bara... Och han som ibland inte sover alls på dagen.
Undrar just hur natten blir?
Förhoppningsvis påverkas inte nattsömnen. Har haft liknande situationer tidigare och då har han ändå sovit på ganska som vanligt. Han är extra trött helt enkelt. Eller ja, de andra gångerna har han varit det. Det återstår ju fortfarande att se hur det blir i natt...

När jag hade städat klart fick jag en rejäl huvudvärk. Kändes som ett rejält slag i skallen! Så jag däckade i soffan bredvid min lilla prins. När sen Conny kom hem och lagade middag piggnade jag till lite. Men jag känner fortfarande av det lite grann.
Har trott i ca 4 timmar att Kian ska vakna men icke... Men nu kommer han vakna och åtminstonde vilja äta snart. Så nu är det ingen idé att gå ut och måla. Plus att jag som sagt har huvudvärk.
Får bli en annan dag istället.
Shit vilket svamligt inlägg! Som sagt - jag har lite huvudvärk!

Eftersom jag inte har lagt över bilderna från igår till datorn än så bjuder jag här på en bild frånn midsommar 2010. Söta matilda med Rufus. Med varsin blomkrans.
Förra året bar jag på en hemlighet. En liten liten pojke växte inuti mig, men det var bara jag och Conny som visste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar