tisdag 5 juni 2012

Såg att fina Ninis äntligen skrivit lite igen! Och jag tänkte inspireras och även jag göra en ABC.
Vill Du också hänga på??

A - Alltid
B - Botten upp!
C - Conny
D - Du
E - Elin, en nära vän
F - Det är ju jag!
G - Min systerson Gustav
H - Hem ljuva hem och Hjärta
I - Mamma Ingela
J - Jocke, Johan, Johnny, Jonathan, Johannes... populär bokstav i min släkt...
K - Min gulle Kian!
L - Leta
M - Mamma och Matilda
N - Nej
O - Om
P - Pappa
Q - Quintin - bara så - namnet. Kanske Tarrentino eller hur det nu stavas. och då kan jag ju segla vidare till Kill bill. Och då kan jag tänka på låten från andra filmen som jag uppträtt med en dans till i skolan. Men ja... Quintin! =)
R - Rida
S - Syster Sara!
T - Tur
U - Ute, som i naturen =)
V - VVVild och Vacker!
W -  Wordfued och Wok
X - som i överstruket, sånt man vill glömma
Y - Yngling
Z - Zon, kanske safezon?
Å - Vattendrag
Ä - Är, att vara
Ö - En ö i medelhavat, Connys drömresa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar