söndag 12 december 2010

Ännu en helg har passerat

Ja, den här helgen har det minst sagt varit fullt upp. Igen!
Såhär är det i December. =)

Fredags kvällen gick åt till att städa lite här hemma och förbereda pajdeg.
Lördagen gick till bak för hela slanten!
Det blev en omgång kola kakor och massa paj.
(Klämde in en lite snabb ridtur på totton min också. Han fick nämligen snösulor i veckan, så nu kan man äntligen rida igen!)
Vid 18 kom Connys familj och käkade och fikade. Det var jätte lyckat! Barnen var lugna och snälla (jag hade lånat Toystory 3 så där gick det ju bort lite tid).
Dem var kvar ganska länge vilket jag tyckte var helt underbart! Eftersom det är så många barn brukar det annars behöva brytas upp ganska tidigt, men denna gång funkade det jätte bra!
Och jag älskar att ha folk hemma. Det har vi aldeles för sällan...

Idag blev det också en liten ridtur och sen har vi varit på julbord. Jätte gott och trevligt!
Inte så trevligt innan dock eftersom det ringde på jouren precis när jag höll på att göra mig iordning.

Efter julbordet åkte jag och Conny direkt till träningen. Hurtigt värre! ;-)
Den kommande veckan är väldigt fullbokad så det kommer att bli svårt att hinna med träning, så då fick jag passa på idag.

Nu bakar jag muffins och ska snart krypa till kojs. Blir nog en prommenad med vovven innan dess dock..... Eller kanske inte..... Conny kom precis in med honom och det är rätt kallt ute, så det känns lite..... inte jätte viktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar