lördag 11 december 2010

Börjar likna något

Nu har jag fått upp ännu lite mer av julen här hemma.
Mina fina insynsskydd av vinylplast har dock redan ramlat ner. =(
Vet inte hur jag ska göra med dem, kanske limma eller tejpa?
Eller så får jag stå ut nu över vintern, för jag tror att det är kylan utifrån kombinerad med värmen innifrån som gör att dem släpper.
Får fundera lite och se hur jag ska lösa det....

Imorgon ska vi få middags gäster! Connys familj kommer hit hela drösen, och jag tänkte bjuda på paj med sallad och bröd.
Det blir en ganska total skillnad jämfört med vanliga fall då vi är två vuxna med en hund. Nu blir det 7 barn och 7 vuxna, på samma lilla yta. =)
Det blir trevligt det!
Ska bara bestämma och göra något att servera till fikat..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar