måndag 20 december 2010

Jag har blivit utmanad!

Har fått en utmaning av Ninis  Super skoj! =)

1. Hur gammal är du om fem år? 29 kris??

2. Vem var den sista du träffade? Förutom sambon, Micke på gymet. =)

3. Hur lång är du? Hmm, typ 1,78?   Slutade mäta i 8an!

4. Vilken var den senaste film du sett? Pirates of the carabian 2
 
5. Vem ringde du senast? Mamma

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Klart hon är. Är hon ju alltid!" till syster om att finaste systerdottern var duktig och söt på avslutningen

7. Vad är dagens planer? Kvar är bara att sova. Men innan har jag haft fullt upp idag: Lämnat bilen på service, jobbat, varit på hundsim, tränat mig själv på gym och grillerat skinkan!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, så smidigt och man slipper störa...
 
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
 
10. När såg du senast din mamma? Imorse, har det så lyxigt att jag träffar hela min familj nästan varje dag genom jobbet

11. Vilken ögonfärg har du? Grön-grå-blå men blir aldeles svarta när jag är arg!

12. När vaknade du idag? 06:02

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej

14. Vilken är din favoritplats? Hemma
 
15. Vilken plats föredrar du minst? Bland massa främlingar

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?  Förhoppningsvis här, men då som mamma

17. Vad skrämde dig som barn? Att min familj skulle dö

18. Vem fick dig att skratta senast? Min syster Sara

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Hmm, tror det. Men jag lyssnade på mammas när jag var liten!

20. Har du stationär eller bärbar dator? Jag har en bärbar, sambon en stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Åh, så skönt att va naken, svänga med snabeln och vifta på baken! ;)

22. Hur många kuddar har du i sängen? En

23. Hur många landskap har du bott i? Bara här i Uppland

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Mm, twice

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
 
26. Är du social? Jag är nog ganska normal, tycker om att träffa nya människor, men är lite blyg
 
27. Vilken är din favoritglass? Choklad, eller vanlig med choklad sås! haha

28. Vad skulle du gör om du vann en miljon? Lösa vårt huslån.
 
29. Tycker du om kinamat? Ja

30. Tycker du om kaffe? Nej, men det luktar jätte gott när man brygger

31. Vad dricker du till frukost? Väldigt olika. O´boy är nog favoriten

32. Sover du på någon särskild sida? Oftast höger

33. Kan du spela poker? Ja,

34. Tycker du om att mysa? Självklart

35. Är du en beroendemänniska? Nej, förutom kontrollbehovet då =P

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, två!

37. Vill du ha barn? Jaaaa!!!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska bra, tyska så jag klarar mig, franska kan jag säga vad jag heter och "Jag talar inte franska!"

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
 
40. Föredrar du havet eller en pool? Oj, allt vatten!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat tror jag

42. Äger du dyra smycken? Nej det skulle jag nog inte säga.
 
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Skinkmacka =)

45. Vem är den roligaste människan du känner? Sambons kompis Robban

46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett ärr på vänster sida som är lite över 1dm efter en njuroperation när jag var 4 månader
 
47. Vad har du för ringsignal? På jobb telefonen en vanlig signal från telefonen, i min privata Bumbibjörnarna på norska =)
 
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma har

49. Flirtar du mycket? Det tror jag inte...

50. Vart togs din profilbild för din blogg? På jobbet

51. Kan du byta olja på bilen? Inte på rak arm, men om jag var tvungen!

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, inte än......

53. Vilken var den senaste bok du läste? 14 år till salu, helt fruktansvärd, grymt bra. Läs den!

54. Läser du dagstidningen? Aftonbladet på webben

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope

56. Dansar du i bilen? Haha, ja!
 
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skriver hela dagarna på jobbet! Privat var det en shopping nota till sambon

59. När var du i kyrkan senast? Morfars begravning i Januari

60. Vilka personer utmanar du? KarinLinea,

Jag älskar sånt här!!! =)

2 kommentarer:

  1. Roligt att få veta lite mer :)

    SvaraRadera
  2. KUL! Jag antar utmaningen, EFTER JUL!!! Påminn mig om jag glömmer...
    KRAM och GOD JUL!!

    SvaraRadera