söndag 19 december 2010

Helg resumé


Julstämningen har innfunnit sig.

Ojoj, vart ska jag börja??
Fredag kväll spenderades tillsammans med vänner hos en vän. God mat och trevligt prat.
I lördags blev det lååång sovmorgon, kort ridtur och sen mot stan för middag och komikshow. Jag och älsklingen åt sushi och gick sen och såg Betnér på China teatern. Så klockren. Så bra. Så smart! Gillar honom skarpt.
Kvällen var min present till sambon och det blev absolut lyckat. Mysigt att få komma iväg och hitta på nåt skoj.
Idag har jag varit och köpt Connys julklapp! Har funderat fram och tillbaka, jämfört grubblat. Men så idag blev det beslut och betalning. Jag tror han kommer bli jätte glad. ;-)
Imorgon är det återigen dags för arbete. Men först ska vi åka in och lämna min bil på service. Det borde jag ha gjort för länge sen… Men jag har skjutit upp det. Inte bra! Men nu blir det gjort iaf, så det känns bra. Hoppas dem inte hittar några andra fel bara.
Den här veckan blir lite kort, Måndag till Onsdag med vanliga tider, Torsdag tror jag vi kommer gå hem typ 12… Och sen är det julafton! Längtar, det ska bli super mysigt. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar