söndag 5 december 2010

Underbar helg

Å vilken härlig helg jag har haft!
Helt ledig, bara gjort det jag själv velat, när jag velat, hur jag velat.
Underbart skönt.

Idag fick huset sig en rejäl städning. Flyttade på både säng, soffa och byrå för att få bort allt damm som annars smyger sig undan.
Har satt upp vinylfilm på fönstret ut mot vägen och köksfönstret för att minska insynen. Conny går alltid och stänger för persiennerna, men jag vill ha dem uppe för att få in ljus och liv. Så nu hoppas jag att vi har hittat en fin kompromiss!
Har fått upp lite av julpyntet, men inte allt.
Ska fortsätta pyssla i veckan och i helgen.

När folk kommer för att gratta sambon i helgen / på Måndag ska det vara färdigt och jul till 100%. =)


Julgardiner, adventsljusstakar och mitt nyuppsatta insynsskydd.


1 kommentar: