fredag 28 december 2012

Dags att goffa!

Vi fick i oss i stort sett alla rester! Har fortfarande skinka och bröd kvar men det kommer ju ätas ytterligare nån vecka, mums!
De övriga resterna var inte lika goda när det var typ 7 målet i rad av samma sort, men det funkade. Och nu är det slut. Våra gäster på julafton hade ju nämligen ätit ett julbord hemma till lunch innan de kom hit. Inte helt smart kanske?? Så vi fick eormt mycket över...

Imorgon ska jag och mina favvo tjejer (mamma, Sara och Matilda) bege oss till Kista för lite knuffandes och suckandes och köande. Ja, alltså, vissa kallar det mellandgsrea. Men jag är sugen och det är på mitt initiativ, så....? Vi brukar ha så trevligt! Och jag hoppas att de flesta kanske redan varit där och att det imorgon blir lite lite lugnare....

Ikväll skulle vi haft tjejkväll med massa trevligt och gott och kollat på Sex and the City. Men det blev inställt så nu ska jag ta tag i en annan typ av rester. Chips och dipp som aldrig togs fram och gjordes i ordning. På med nåt bra på tvn, och sen nam nam nam......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar