måndag 24 december 2012

God Jul!

Fullt upp här hemma. Som kanske även hos dig?
Igår var min familj här på skinkmacka på kvllen, mysigaste traditionen enligt min mening. Och ikväll kommer Connys mamma och ena bror hit. Eller, idag, de skulle komma till 15. Vilket betyder att min tidschema nu, i sann Froda-anda är liiite pressat! Och här sitter jag och bloggar. ;-)
Hittills har vi haft en urmysig julafton med lite extra krydda i form av små små meningslöst gnabb, typ. Frida sur = måste ta ut det på någon. Otroligt fin egenskap!
Ska försöka jobba bort den tillsammans med de där svordomarna.....

Men hur som haver! Ville bara titta in och önska er en fin jul. Och blev väldigt glad att se att två fina själar varit in på min blogg idag, på självaste julafton! Extra julkram till er!

God Jul!
Årets julkort

Och en extra för att han är så otroligt söt!
Ser ut som en liten prost på den här bilden - alldeles rund!
 
 

1 kommentar:

  1. Vi är nog väldigt lika! Här var det också tjafs, pga sur Natalie. Och svordomarna de haglar!!

    SvaraRadera