måndag 10 december 2012

Zzzz

Vi fortsätter med feber och höjer med en riktigt besvärlig hosta! Min stackars lilla plutt. Nu.
På dagen var det mest synd om mig, eller i alla fall lite, tyckte jag.... För den trötta, kinkiga pojken vill bli buren hela tiden... och news flash - han väger inte 6 kg längre precis! Det blir lite små jobbigt att ha honom i bärselen. Och sätta honom på höften en hel dag skulle säkert uppskattas av min kiropraktor...
Men nu, när han hostar, vaknar, gråter och snorar. Då är det bara synd om honom!
Hoppas han får sova i natt nu. Imorgon  ska jag nog ringa doktorn... de kommer säkert tycka jag är fånig. Men feber i en vecka och nu denna hosta... stackars liten! (Och mig, lite....)

Bjuder på en bild från igår när jag lät honom ta en Power nap i soffan. Som ni ser - inte så liten längre!

(Måste lägga ut hans gå-film också! Men det går inte från mobilen....)

1 kommentar:

  1. Den där satans hostan! Alfons är inne på sin tredje vecka! Han låter som en liten tax stackarn! Hoppas Kian kryar på sig snabbt!!

    SvaraRadera