lördag 8 december 2012

Reboot mycket as!

Ha! Min älskade lilla pojke va så snäll å sov gott i sin egen säng. Så nu har jag äntligen fått plocka lite här hemma! Fixa lite mer julpynt, städa av bänk och bord. Känns underbart. Jag älskar att städa, när det känns så här. Nu är det fint och jag är nöjd!
Finns fortfarande mer städning att göra såklart, men det här har stört mig hela veckan. Denna oövervinnerliga röra... som dyker upp här hemma, även när jag är själv.... trots att jag är så ordningsam och.... hrm... ja.....

Nu kan jag ju även bjuda på lite bilder.
Min nya hårfärg. Blev... mörkare än jag tänkt. Ett par miljoner nyanser eller så. I rätt ljus skiftar det i rött, vilket jag gillar! I fel ljus.... snarare lila, gillar inte lika mycket..... men det funkar. Och får sitta i ett tag i alla fall. Är ju nåt nytt å det är ju kul!
De andra bilderna är från promenaden med Rufus. Var som jag skrev tidigare jätte härligt! Jag hade mössa på men fåfäng som jag är tog jag av den inför fotot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar