torsdag 13 december 2012

Ensamhet

Jaha... Då sitter jag här igen då. Ensam, med min tekopp och lite mörk choklad. Kian sover.
Conny kom hem igår men är iväg på julbord (igen!), med jobb denna gång. På hans födelsedag.
Har inte varit mycket till firande alls idag. Han fick ett paket i morse, innehållande en Herman Hedning bok. Wohoo! Hade ju tänkt åka och handla den här veckan. Skulle till Sthlm i Måndags och hade tänkt åka till Eskilstuna i Tisdags. Men vi har ju kört sjukstuga för hela slanten så det blev en symbolisk gåva bara för att jag tycker man ska få paket på sin födelsedag.
Han har rätt mycket grejer han vill ha och troligen kommer att köpa så det spelade inte så stor roll om han fick det i ett paket av mig idag eller klickar hem det själv ikväll. Typ.

Appropå te. Jag har hittat en ny favorit. Brukar alltid dricka Tropical Fruit men nu blir det mycket Jordgubb. Med en sked honung i. Mums.
 

Kan inte säga att det där med pyramider ger mig särskillt mycket större upplevelse? Men, så är jag ju inte så välutvecklad te drickare än heller!
 
Shit vilken nivå det är på det här inlägget. Börjar med gnäll och sen en disskussion om te....
 
Sitter nu och småtittar på den tredje Bondfilmen, Diamantfeber. Det är nog fjärde gången jag slår på den nu på två eller tre dagar. Har inte lyckats se särskillt mycket nån gång, men nu så borde jag få lite mer helhet. Har väl sett den nån gång förr. Men inte så jag minns ordentligt. Tänkte att jag skulle beta av dem gamla klassikerna i ordning nu när Conny är borta i veckorna. Jag har hela serien förutom de med Daniel Craig. Men jag ska köpa dem också snart. Jag älskar Bond!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar