lördag 8 december 2012

Suck....

Vad är detta?? Jag var så glad i morse - ingen feber hos lilleman! Och prickar som tyder på att det var tredagars feber. Lycka och lättnad!
Så nu ikväll fick han höjd temp igen?? 38,7 tyckte jag Conny sa när jag var borta och nu när han sulle somna 38,1 med alvedon i kroppen.
Måtte det vara tänder som spökar! Och oavsett VAD det är att det SUTAR snart!
Visst, lite feber, vad är det? Men det är.... lite gnälligt här hemma. Plus att jag rent allmänt föredrar friskhet.

Idag har i alla fall Conny varit hemma, så jag har njutit av att inte vara det. Haha. Lite frihet. Lite tystnad. Lite babbel.
Hund-prommenad i kylan var underbart härligt!
Ridtur med syster i mer kyla också helt fantastiskt!
Nu är det ännu mer tystnad, men inte av den trevliga sorten. Ensamhet. Suck.
Conny är nu på julbordet som jag skulle varit med på. Trevligt (vuxet!) umgänge med god mat. Men jag är hemma med feber-nisse istället (det var Conny som var bjuden och jag som skulle va +1). Kian sover nu. Hoppas han fortsätter med det, hela natten i sin säng utan mer feber vore topp!
Jag ska nog krypa till sängs och kolla på lite criminal minds tror jag. Somna. Vakna. Och på Måndag åker Conny igen. Suck.
Shit va positiv jag är nu! Du minns det där jag skrev om inställning här om dagen? Min inställning just nu är FEL. Jag behöver ändra den. Men... orka. Jag kör en reboot och återkommer imorgon.
"Du måste starta om datorn för att de nya inställningarna ska fungera"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar