torsdag 13 december 2012

Ögongodis!

Japp, här kommer mycket mycket snygga bilder. Lite tant/fjortis varning, men det skiter jag i!
En liten oskyldig lista av de absolut snyggaste mänen jag kunde googla fram.

Jag vill börja med ett heders utnämnade.
Sean Connory. The one and only. Har har nånting. Charm? Ja, kanske. Det bara är där och det finns bara en som han. Gammal som gatan, men alltid.... Sean.

 



Sen kommer de här:

1. Ryan Renolds
Det finns ingen på denna jord som ens kan komma i närheten att konkurera med honom.
Resternade kan jag inte riktigt ranka känner jag.... Så det blir nog utan inbördes ordning på resten:

Gör man en sån här lista så MÅSTE man ha med Brad Pitt.
George Clooney är lite som Connory, han bara har nåt!
PIERCE BROSNAN COOL - pierce-brosnan Wallpaper
Pierce Brosnan, ännu en man med massa DET. Och ännu en Bond.
Jag anar ett litet tema??
Bradley Cooper, vilka ögon.........
Sen har jag en liten bubblare här:
Chris Pine. Tänkte även ta med Tom Hardy, men insåg att det inte fanns några fina bilder och anar att det är så tragiskt att han bara är snygg i "This means war". För vill du titta på nåt fint, då ska du se den filmen. En härlig må bra kärleks-kommedi (som jag i vanliga fall hatar) med två snygga män och resse Witherspoon i mitten, hon är så bra!
 Det var de jag kom på nu..... Känns somm att jag glömt nån eller några.... Men då platsar han helt enkelt inte här, om jag glömt liksom.
Channing Tatum är ju tex inte ful. Men inte med på min lista. Orlando Bloom, Johnny Depp. Alexander Skarsgård var alltid min number one förut. Men, tja. Fortfarande snygg, men. Nja...

Jo! En glömde jag som inte får glömmas!
Shemar Moore, med i Criminal Minds:

Hur mår du nu? Kräks du på mina bilder eller håller du  med till fullo? När jag varit så snäll och googlat fram så fina bilder så hoppas jag på en liten åsikt!

2 kommentarer:

  1. Men hallå!!!! Patric Dempsey!! Han är ju såååååå fin!! Och sedan är jag en Mikael Persbrandt dregglare, jag är ledsen... Och James Marsden är väldigt charmig - och söt... Och sedan tycker jag att Gustaf Skarsgård är klart snyggare än Alexander...

    SvaraRadera