lördag 16 oktober 2010

Börjar närma sig kväll

Dagen börjar lida mot sitt slut. Solen är snart på väg ner och temperaturen kommer att börja sjunka.
Har inte städat ännu. Men jag ska ta tag i det - sen. =P

Rufus pojken har blivit lämnad ensam i två korta omgångar idag. Det verkar gå bra, men jag tycker synd om honom.
Får se om jag ska rida idag, annars blir jag nog kvar hemma hela kvällen.

Såret ser ganska fint ut. Lite rött och svullet runt om. Men det blir det ju efter OP. Eller hur??
Står på det ena hemgångsrådet att det ofta blir lite blåmärken och svullnad och att det inte är nån fara. Men på det andra står det att om det blir rött och svullet kan det vara tecken på inflammation. På det senare rabblas även varande och illa lukltande osv. Men det känns ju väldigt självklart att det inte ska vara!
Men jag avvaktar lite och ser hur det förändras de kommande dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar