måndag 18 oktober 2010

Vintertankar

Träningen ikväll gick bra. Körde rygg även idag och konstaterade att jag börjar få bättre och bättre koll på övningarna och musklerna som jobbar. Nu vågar jag byta ut vissa övningar för att få lite variation vilket känns både bra och roligt! I början gjorde jag bara precis som Conny sa åt mig. Vilket iofs också är bra eftersom han är väldigt kunnig. Men det är ännu bättre att kunna själv.

Nasi fick stå idag. Hovis var här och verkade och satte på nya skor. Två broddhål men inga snösulor än, det känns lite tidigt. Om det blir en slaskhöst med mycket lera och vatten så är det ju bara dumt med sulor.
Personligen hoppas jag dock att det blir en varga-vinter (visst är det så man säger?) även i år!
Det behöver ju inte bli sådär sinnessjukt kallt och hyper extremt med snö, men kallt och mycket snö vill jag ha! Så underbart mycket härligare med vitt vitt vitt och ett par extra långkalsonger, än regn och blåst som man inte kan klä sig skyddande ifrån, och mörker mörker mörker, från kl 4 på eftermiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar