lördag 16 oktober 2010

Helgen är här

Träningen igår gick bra! Fick konstigt ont i vänster underarm när jag körde marklyft bara, vet inte varför? Antar att jag höll stången konstigt.
Rufus sov bättre i natt, var ut en gång vid två tiden med onom, men annars var det lugnt.

Conny är på Arlanda och kör KM idag. När jag gick ut med Rufus imorse såg jag hans transponder ligga på golvet i hallen, så jag fick också mig en biltur på morgonkvisten. =)

Nu har jag sållat nätet efter labtops, men det känns som att det blir en tur till Media Markt. Då ska jag passa på att kolla på tumlare också.

Nu är tvättmaskinen klar, så snart ska jag åka ner till mamma och låna hennes tumlare, och så ska jag hälsa på farmor en sväng. Jag är ett dåligt barnbarn. Aldrig där och hälsar på. Men idag ska jag!
Sen blir det nog en ridtur och sen hem å städa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar